Min dag idag

Hej på er! Det var ett tag sedan nu. Jag vet inte varför... Visst håller jag på med mina pärlor, fast nu pågår det mest servettringstillverkning. Det är inte lika kul att ta kort på liksom. Kanske är jag lite sliten och fått nog av all vistelse i köket efter den fullspäckade påskhelgen med matlagning och bakning.... Men nae, jag kan inte få nog av varken bakning, matlagning eller mina pärlor. 
 
Idag föll min skaparglädje och kreativitet in, så detta satt jag och gjorde i....ja, jag vet knappt om jag vågar säga hur lång tid det tog. Men ett antal timmar. Men kul var det. Och jag måste säga att jag blev ganska nöjd med resultatet också.
 
Och resultatet blev......
 Min Matlagningspärm och min bakpärm. Jag gjorde framsidan av min matlagningspärm för ca 2 år sedan. Lika kul då som det var idag.
 
Det märks vilken pärm som är tjockast.. trots att jag hade ränsat ut den... Fick säga adjö till tre olika kladdkaksrecept, äppelkaksrecept, muffins m.m.
 
Imorgon får familjen främmat. Ska se vad jag kan göra för något spännande tills dess. Är sugen på att prova något nytt recept. Men får se var det blir, håll utkik! 
Nu blir det fredagsmys!
 
Kram
 

Kommentarer
Anonym säger:

kan du inte ha en frågestund om bakning och smyckestillverkning? undrar en del och behöver kanske lite tips själv....

Svar: Låter som en bra idé som jag absolut ska ha i åtanken framöver! Men självklart går det bra att fråga saker när som! :)
Emma Ljungdahl

2013-04-06 | 09:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback