Äntligen! ♥

Hej! 
Första inlägget på min egna blogg... Finally! 
Så många som har tjatat, pratat och peppat mig till att börja blogga. Och nu, ja här är den! 
 
På den här bloggen kommer du kunna läsa om vad jag gillar, eller nae...ÄLSKAR att göra på min fritid! Min stora passion i livet är att baka och att göra smycken, det är något jag brinner för. 
 
Syftet med den här bloggen är att inspirera dig och andra läsare. Jag delar gärna med mig av mina tankar, recept och tips. 
 
Jag då? Jag är en tjej född 1997 vid namn Emma. Jag bor på landet med min mamma, pappa och mina två yngre bröder. På dagarna går jag i skolan och som ni säkert förstår pärlar eller bakar jag helst under min lediga tid. Men tyvärr har dygnet endast 24 timmar och är på tok för kort för min smak. Jag är en tjej som har svårt att sitta still och har många bollar i luften. Älskar att testa nya saker och utmaningar.  
 
Jag hoppas att du kommer gilla vad jag gör och att du kikar in här fler gånger.
 
Kram 
 

Kommentarer
Sophia säger:

Lycka till nu! Kram

Svar: Tack snälla Sophia! Kram
Emma Ljungdahl

2013-01-05 | 16:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback