Servettringar by emma

Hej på er! Idag har varit en lite bättre dag med lite mer gjort. Men vart har effektiva-Emma tagit vägen tro!? Haha, men idag blev det gjort lite servettringar i alla fall som var prio ett på listan idag. Linneservetterna som är sydda av kära farmor och servettringarna av mig. Måste skicka iväg några till Mossebo innan mitt bord på stommen blir tomt. Nu kan jag inte skriva mer för jag har lovat kusinen att måla naglarna på henne. Ha en bra kväll!
 
 
 
 
Imorgon ska här bakas så håll utkik!
 
Kram
 

Kommentarer
Lisa säger:

Va kostar armbanden du gör ?

Svar: Hej Lisa! Mina armband kostar mellan 60 och 80 kr, beroende på metod, vilka pärlor jag använder osv.
Emma Ljungdahl

2013-09-07 | 18:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback