Dagen

Ja, den här dagen har varit händelserik den också. Förmiddagen blev till att förbereda tårtorna jag bakade igår till min lille kusin som fyller ett år idag. Grattis plutten! Vid middagstid åkte vi iväg för att fira honom. Denna dag var det även ett rally som pågick på den kurviga grusvägen utanför deras tomt. Alltså var det lite extra underhållning. Den varade dock inte länge då det blev krach efter krach i ett träd som står i deras tädgård. Den sista så illa så att räddningtjänst och ambulans blev tillkallad och sträckan var tvungen att avbrytas. Tråkigt! Men håller tummarna för att föraren och de andra som åkte in till sjukhuset mår bättre och blir återställda. Men väl på kalaset blev vi bjuna på god mat och till fikat tårtorna som jag hade gjort. Önskemålet för ena tårtan var att den skulle vara en marsipantårta och kattig. Och visst blev det en katt-tårta. Jag hade också gjort Amarettocheesecaken med kokosdoppade jordgubbar. Så idag fick jag chansen att smaka på den mer och känna av smakerna. Här är lite bilder
 
 
 
 
 
 
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback