Malta

Hej på er underbara bloggläsare! Det värmer när jag går in på min bloggsida och ser att mitt läsarantal inte sjunker fast jag inte har gjort ett inlägg på över en vecka! Älskar er trogna läsare! Men nu till anledningen varför jag inte har lagt ut något: jag är faktiskt på Malta just nu, språkresa. Det är fantastiskt kul och jag har träffat många underbara personer. Här frossar jag i den otroligt goda Italienskaglassen. Yummie! Men jag kommer hem nästa vecka och då lovar jag att bjuda på recept på bl.a. den godaste cheescaken jag faktiskt någonsin gjort! Helt underbar! Och anledningen till att jag inte la upp den på bloggen innan jag reste var för att jag gjorde den och sedan blev det så bråttom med att hinna packa och allt sånt så jag fick helt enkelt ta en liten bit och käka i bilen på väg till flygplatsen. Men Gud vad sorgligt det var att åka ifrån den. Mer spännande är att några dagar efter jag kommer hem ska jag sätta igång med tårt-bak till lille kusinen som fyller ett år. Så håll ut och häng med, det kan hända att det dyker upp ett och annat recept även fast jag är här.
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback