Fråga på!

Hej på er! Denna veckan har varit fylld med läxor i massor, marängbakning (1200st!), smyckes tillverkning och lite allmänt smått och gott att göra. Nu ser jag fram emot en helg med förmodligen en sväng till Ullared, träning och självklart lite morsdagfirande. Nu i eftermiddag har jag bakat en nytt recept på rabarberpaj med maräng, hoppas att jag kan ta någon tjusig bild på den och få upp receptet snarast på bloggen.
 
Nu har ni chansen att fråga eller kommentera så ska jag svara så gott jag kan! Men jag har också lite undringar vad ni tycker så svara också gärna på dessa tre frågor nedan. Jag skulle bli så otroligt glad om ni kunde hjälpa mig med det!
 
1. Jag har länge funderat på att skriva och lägga ut recept på matlagning, vad tycker ni?
 
2. Vad är roligast att läsa om, smycken eller recept?
 
3. Vill ni ha fler inlägg men då kanske bara med lite uppdatering om vad jag tänker baka för något den här eftermiddagen eller göra för smycke?
 
Men glöm inte att ni också får fråga eller kommentera vad ni vill, allt från om ni vill att jag ska baka något speciellt till hur lång tid det tar att göra ett halsband eller vad jag ska göra i sommar.
 
Recept att längta efter!
 
 
 
Kram
 

Kommentarer
Sophia säger:

1. Jaa, gör det snälla!
2. Recept :)
3. Fler inlägg :)

Svar: Tack Sophia! Då vet jag :)
Emma Ljungdahl

2013-05-24 | 18:54:34
Bloggadress: http://sophiajulia.blogg.se
Hanna säger:

Gärna matlagning :))
Smycken är roliga men recept är roligare
Ja mer inlägg vore roligt!

Svar: Thank you Hanna!
Emma Ljungdahl

2013-05-26 | 11:36:18
Anonym säger:

Bakrecept är bäst, håll dig till det!

2013-05-29 | 15:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback