Mossebo Stom

God eftermiddag! I förrgår var jag i Mossebo och ställde ut mina smycken. Jag har inte så många halsband nu men imorgon sätts betygen och därefter kan jag ta det lite mer easy och försöka fokusera på annat på fritiden.
 
 
 
Mossebo är en liten liten by några kilometer från Tranemo där Stommen och kyrkan är hjärtat på sommaren. Det är en otroligt fin kyrka som man kan få guidning i och mittemot, där stommen ligger kan man köpa bl.a. våfflor för att sedan sitta och fika i trädgården. Jag kommer förmodligen sommarjobba där några dagar i juli. Ett perfekt sommarjobb för mig.
 
Caféets öppetider:
kl 14-18
Söndagar 23 & 30 juni
alla dagar  6-28 juli
Helgerna 3-4 & 10-11 augusti
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback