Fullt ös medvetslös -på mässa

Hej! I lördags smällde det. Då var det äntligen dax för för friskvårdsmässan som jag skulle hålla serveringen på. Det var mycket folk och jag hade kö mer eller mindre ifrån kl 11.30-14.30. Matpajen som jag hade bakat tog slut snabbt som tusan och frallor fick mamma springa och köpa nya, två gånger. Jag hade alltså bakat egna frallor men när de tog slut när bara halva tiden hade gått så beslutade vi att mamma fick sticka och köpa lite frallor eftersom det efterfrågades mer "matiga" saker. På mässan serverdes:
 
Laxpaj med dill
Broccoli- & briepaj
Fralla med ost och skinka
Morotskaka
Chokladkaka med glasyr med smak av apelsin
Nötkaka -fick extremt mycket beröm! Det var några som köpte med sig hem t.o.m.
Vit chokladmousse med färska bär
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback