kickis armband

 
En tjej i min klass har en bästavän som fyllde år för några veckor sedan. Tidigt upptäckte min klasskompis att jag hade börjat med armband i makramé. En dag frågade hon mig om jag ville göra två likadana armband till hennes bästa kompis födelsedag. Det känndes såklart ärofullt att få gör det. Så tillsammans med hennes idéer och min kunskap så fixade vi ihop dessa armanden. Hon hade önskemål om hur hon ville ha armbanden för att få de så unika och betydelsefulla för den vänskap de har. I detta fallet var det inte less is more, men jag tycker de faktiskt blev fräcka med alla pärlor och infinity-berlocken i mitten av armbandet. Infinity som har betydelsen "föralltid/ i evighet". Gulligt!
 
 
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback