Ett inlägg om Ben & Jerry's

 
 
 
God söndag morgon! 
 
I fredags när jag var och handlade på ica hade de provsmak på Ben & Jerry-glass. Jag tänkte då att detta vore ett yppeligt tillfälle på att smaka på en okänd smak. Det finns ju helt otroligt många olika och konstiga smaker. Jag äter inte ofta Ben and Jerry. Det är ju inte den glassen man tar och köper och äter upp en tisdag eftermiddag direkt. De kostar ju skjortan, och jag känner att mycket är för bara märket. För 500 ml kostar 
det knappa 50kr. Det har nästan blivit som en status-glass. Men i fredags när jag smakade fick jag en ny favorit, Peanut Butter Cup. Så galet god! Jag är inte ett stort fan av jordnötsmör men den var otroligt god, alla smaker tillsammans och i rätt mäng i förhållande till glassen. 
 
      
 
 
Glassar som jag gärna vill provsmaka!
Hur goda låter inte dessa att vara
 
 Min favorit ------>
 

 
    
 
 
 Som jag nämde har jag ju bara smakat på några få smaker, nu totalt fyra med min nya favorit. De andra är Cokki Dough och dessa två nedanför. Jag smakade på dom samma dag, och jag vet inte om jag hade en dålig glassdag, men jag tyckte ingen var speciellt god.
 
 
 
 
 
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback