Stans införhandlat

 
Beställde hem ett stans-kitt häromdagen. Spännande spännande. Var lite jobbigt när jag stötte på detta erbjudande på nätet. Har ju nu under några månader tänkt att jag ska lägga ner med pärlorna och min smyckestillverkning. Men jag tycker ju fortfarande att det är roligt att köpa pärlor och att pärla. Sen gick sommarens försäljning bra och nu blev makraméarmbanden storsäljare. Blev lite orolig att jag hade tagit vatten över huvudet när jag beställde stansen. Både för att jag SKULLE ju egentligen sluta, och att jag inte har någon aning om hur man stansar. Eller jo, en aning har jag, men inte så mycket mer. Men nu i framtiden, när jag har lärt mig att stansa, är det tänkt att man ska kunna beställa armband och halsband med personliga ord på budskapsringarna. 
 Hittade också fina bokstavspärlor. Vet exakt vad jag ska göra med dom. Bild kommer när jag har gjort ett alster med dom.
 
Ha en bra lördag!
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback