Lev livet

 
 
Detta armbandet lämnades idag till Linda. Hon ville vänta tills jag hade varit på mässan som jag var på i fredags då hon skulle få ett större utbud med budskapsringar att välja på. Hon valde LEV LIVET och detta satt jag och knöt ihop i helgen. Det blev så fint och arbandet kommer passa henne så bra.
 
 
 
 
 Just nu bara det trillar in med massor av beställningar på liknande armband ifrån både höger och vänster. Kul att dom blir uppskattade. Just nu sitter jag med datorn i knät och gör lite läxor och kanske ska kolla på någon serie. Sedan klockan 21 börjar Hela Sverige bakar!
 
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

kan du inte börja skriva om din vardag, ditt liv? bilder på dina vänner och skriv lite om de. Vore intressant att läsa om

Svar: Hej! Tack för din kommentar. Det smickrar mig att du vill att jag berättar om mig och mitt liv vilket borde betyda att jag verkar vara en intressant person.Men det här med att blanda in min familj och vänner i min blogg känns inte som min grej. Att ha bilder på dom och om deras liv på internet känns inte bra då vem som helst kan söka upp och kolla.
Detta är något jag har funderat på mycket och det är så jag vill att det ska vara. -Att min familj och vänner är utanför bloggen. Jag publicerar bara namn och bilder på vänner och familj om det är godkänt för dom före.
Jag vill så klart att detta ska vara en personlig och trevlig blogg att kunna läsa, men jag känner att just Emma By Love ska vara en blogg för mina intressen, baka och smyckes tillverkning. Då det blir som en "logga" för det jag gör.
Men jag försöker (och tycker) att jag skriver mycket om vad jag gör i vardagen, om mitt liv och mina tankar om allt möjligt.
Kram Emma!
Emma Ljungdahl

2013-10-08 | 19:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback