Lördag

 
Armband till en kollega till mamma som fyllde 50 i somras. 
 
 
Hej på er! En lördag har vi framför oss, eller ja, en halv återstår la bara. Jag har bara inte kommit så lång på dagen. Jag kom nyss hem efter att jag har sovit över hos en vän inatt. Dagens planer blir att ta hand om mina två bröder då mamma och pappa ska på bröllopp i eftermiddag. Ta en promenad vore skönt och lite läxor måste jag även göra. Jag var faktiskt på biblioteket innnan och lånade lite böcker. Faktiskt skriver jag då inte har besökt något bibliotek på kanske tre eller fyra år. Men när man går där blir man så himla inspirerad. Det sluatde med att jag lånade fyra böcker, och jag har kanske tjugo stycken till som jag tog i idag och funderade på om jag skulle låna dom idag. Det finns så otroligt många böcker. En hel djungel med bra, men även sådana böcker som kanske är lite sämre. Men en sak är säkert, det finns böcker för alla!
 
 
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback