En dag på mässa

Hej på er! Igår hade jag studiedag, alltså varit ledig från skolan. Skönt! Så jag passade på att spendera den i himelriket, på Åhaga symässa. Jag hade sedan tidigare spanat in vilka pärlgrosister som skulle stå där. Det var helt ljuvligt. Jag gick runt, kollade lite här och där, kikade runt, köpte lite, gick tillbaka där man var innan och köpte lite till, kollade på ett nytt ställe, köpte lite, gick tillbaka där jag var första gången och köpte, osv.  Jag har köpt jätte många fina berlocker och en massa pärlor och tråd för att jag ska kunna göra makramearmband. Här är lite (mobil)bilder från dagen.
 
 
 
 
 
Är så sugen nu på att bara göra en massa armband! 
 
 
 
Dagens inköp! Det gick på ca 800kr tror jag.. Och jag som egentligen planerade med att sluta med pärlorna och smyckestillverkning...
 
Hur snygga var inte dessa vingarna!? Dom blir bara snyggare och snyggare desto mer jag kollar på dom!
 
 
Lite infinity-tecken att ha i makraméarmbanden, en svart berlock i plexi med fin text "play the moments, Paus the memories, Stop the pain, Rewind the happiness", uggla m.m.
 
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback