Häagen-Dazs

 
 
I närmaste matbutik säljer de nu Häagen-Dazs glass för endast 19kr. För er som inte har uppmärksammat denna glassen kan jag meddela att den brukar ligga på det dubbla priset. Glassen är la någon av de finare, "överklassen". GB's och Sia's glass räcker dock för mig. Jag är ett riktigt glass-freak. Älskar gräddglass av olika smak. Men nu när jg då upptäckte att denna glassen var så "billig", så tänkte jag passa på att smaka på några olika sorter. Det blev smaker som Oreo, belgisk choklad, Dulce de leche, jordgubbscheescake, salted caramel. Men den helt klart godaste, som också var en bland de godaste glassar jag ätit var Pralines Cream. En glass med kola och kanderade pecannötter.
 
 
Har sedan något år tillbaka viljat ha en vägg fylld med massa foton. Runt jul tapetserade jag även om mitt rum till helvitt. Så nu känner jag att jag kan behöva fylla ut mina väggar lite. Därför tog jag mig i kragen i veckan och framkallade lite bilder. Tänkte ha som "månadsbilder" vad som symboliserar månaden för mig och lite andra små kloka ord och citat. Här är några bilder som är mars för mig.
 
 
Idag har jag studiedag. En mycket välförtjänt sådan. Om en liten stund ska jag åka in till stan med två vänner för att umgås och gå i lite butiker för att spana in vår-modet. 
 
 
 
Ha en bra vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback