favoriter under 15 månader

Bloggen fyller snart 15 månader. Inte för jag brukar fira det på något sätt- firade inte ens när den fyllde 1 år. Men jaja. Under dessa 15 månader har jag nästan delat med mig av 150 recept! ca 10 stycken i månaden. Det har totalt blivit 185 inlägg, 508 bilder och ca 21 000 visningar på emmabylove. Jag är sjukt tacksam för alla er som kikar in på bloggen. Utan er hade förmodligen inte funnits någon blogg. Så hjärtligt tack!
 
Med detta vill jag bara passa på att boosta för mina absoluta favorit recept här på bloggen. De som verkligen bör smakas på om man gillar att baka, eller har någon fammiljemedlem som gillar att baka. Har försökta att välja ut bland alla 150 recept. Det var lite svårt men här är absolut favoriterna. 
 
Klicka på bilden för att komma direkt till receptet
 
 
Mjuka kakor:
 
 
 
 
Desserter:
 
 
 
 
 
 
 
Godis:
 
 
 
 
 
Brownie och kladdkakor:
 
'
 
 
 
Cheesecakes:
 
 
 
 
 
 
Hårda kakor:
 
 
 
 
 
 
Glass:
 
 
 
 
 
 
Allt möjligt gott:
 
 
 
 

 
 
 
Söta pajer:
 
 
 
 
 
 
 Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback